maandag 24 juni 2013

New York Color - Foil Explosion!

Vandaag voor jullie niet 1, maar wel 3 nagellakken in de swatch! Dit zijn de nieuwe Foil Explosion lakken van New York Color. Deze lakken geven een metallic finish en dekken in slechts 1 laagje! Droogtijd is ook erg fijn, ze drogen snel op. Er zijn 3 kleuren in deze serie, 011 Power of Elements, 013 Aqua Mystic en 014 Magic Earth.

Het eerste wat me opviel was dat nummer 012 ontbrak. Via de site van New York Color kwam ik erachter dat er nog 2 kleuren zijn. 010 Pure Air en inderdaad 012 Enchanting Fire.

Ze beloven op de site een folie look en een spiegelachtige finish, dit lukt mij niet. Hij lakt iets streperig.

 v.l.n.r. 011 Power of Elements, 013 Aqua Mystic en 014 Magic Earth

Als eerste Power of Elements, een mooie roze-paarse kleur.

Dan Aqua Mystic, een blauwe kleur die wat streperiger lakt dan de rest.

Magic Earth is toch wel een beetje mijn favoriet! Een groene kleur die je niet vaak zo ziet.

De andere kleuren, tjsaa... als ik ze tegen kom dan koop ik ze!

Wat vinden jullie van deze kleuren?

Liefs,
Lisanne

1 opmerking:

  1. Ik vind de roze wel erg lief en toch niet te zoetsappig. Hopelijk kan je 10 en 12 toch nog bestellen.....afwachten maar..

    Sharon

    BeantwoordenVerwijderen