zondag 9 juni 2013

Week samenvatting #23

Hoi allemaal, vandaag de eerste week samenvatting. Je zult je dan misschien wel afvragen waarom er #23 in de titel staat... Dat is omdat we in week 23 waren de afgelopen week! Zo kan ik het overzichtelijk houden (denk ik). Deze week heb ik veel gedaan,
ik moest de hele week vroeg mijn bed uit, en de trein van 6:52 halen, 3 keer deze week! En nog een keer om 7:22. Dat was toch wel minder. Donderdag moest ik even werken, dat vind ik altijd wel leuk. Een beetje afwisseling heb ik dan.


Maar ook natuurlijk leuke dingen! Ik ben deze week mijn blog begonnen, en heb er al plezier in om het te doen. Het plannen en nagellakken uitzoeken om te swatchen! Als jullie eentje willen zien, kijk even op de pagina 'Nagellak Stash'. Twitter me ( @lisannebijl ) welke je wilt zien en ik zal die dan ook in de planning zetten!
 
Voor de blog (jaja) heb ik nog fijn 12 nagellakjes van L'oréal gekocht. Het is nagelfestijn bij de trekpleister, 1+1 gratis, dus dat is altijd mooi meegenomen. En bij 3 L'oréal producten kreeg je een shampoo, die heb ik voorlopig ook genoeg haha!
 

 

Vrijdag heb ik heerlijk geBBQed, (ja gebarbecued dus), het was namelijk ontzettend mooi weer bij ons. Daarna moest ik nog oppassen tot 11 uur. En toen optijd slapen, want zaterdag had ik namelijk een feest! En natuurlijk nog een foto van een van de katten, ik hou van katten en dit is Poes bij de kaart voor Opa en Oma. Ze moet er altijd bij komen liggen als ik ergens mee bezig ben.

Zaterdag 's was een bijzondere dag, mijn Opa en Oma gaven een feest omdat ze 50 jaar getrouwd zijn. Ochtends hebben vriendlief en ik 11 taarten opgehaald, zakken vol met broodjes voor het ontbijt van vanmorgen, en toen op naar opa en oma. Alle taarten hebben we alvast aangesneden. Toen stroomde de mensen binnen. Toen bleek het wel handig dat we de taarten vast konden aansnijden.





Daarna kwam er een boot, om 12 uur, waar we met meer dan 60 mensen op gingen. 'Joekskepel Van Alles Get' uit Roermond hebben gespeeld, dit was erg leuk. Ik heb mijn Opa en Oma zien genieten. Lekker genoten van een lunch op de boot, en om 3 uur waren we weer terug. Toen kwamen er nog meer mensen bij. Ik geloof dat er tussen de 70 en 80 mensen waren!
Wat hebben we ontzettend veel geluk gehad met het weer. Het was een top dag.


Vandaag heb ik niet meer zo heel veel gedaan. Vanmorgen nog geholpen en daarna ontbeten bij mijn Opa en Oma. Nadat de rommel was opgeruimd zijn mijn vriend en ik naar huis gegaan. We hebben plastic flessen ingeleverd en even boodschappen gedaan voor het avondeten.

Zo, nog net optijd dit artikel afgekregen, het is half negen nu. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om iets over mijn week te lezen.

Liefs,
Lisanne
 

2 opmerkingen:

  1. Helemaal top Liesje! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent er maar druk mee!
    Leuk hoor die foto's, vooral die puinhoop in de tuin tijdens de bbq :-), maar dat is nu gelukkig weg.

    BeantwoordenVerwijderen