dinsdag 16 juli 2013

Hema Shoplog en swatches

Hoi allemaal! Vandaag een filmpje, voor het eerst. Ik heb het gefilmd met mijn oude compact camera, beter had ik even mijn spiegelreflex gepakt. Weer iets geleerd.
 
Ik heb nagellakjes gekocht bij de Hema die ik graag aan jullie laat zien.



* de swatches op het nagelwieltje komen vanavond in dit artikel te staan! *
Edit:
Hier zijn de swatches van deze lakken op een nagelwiel.
Van links naar rechts zijn het: 9, 10, 11, 12, 91

 Op de bovenstaande afbeelding heb ik een laagje lak aangebracht.

En op deze foto zijn het twee laagjes! De zilvere kwam er mooier in uit maar had het niet echt nodig. Vooral nummer 9, 11 en 12 werden er een stuk mooier op!
 
Wat vind je van een filmpje op Live, Love, Lisanne?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten