woensdag 3 juli 2013

Nail Art - Oranje Rood

Vandaag een nieuwe Nail Art! Ik heb gebruik gemaakt van een Nail colour 3 lak van Essence. Dit is een flesje met twee kleuren. Ik gebruik heb ik mijn Nagellak Stash pagina gelijk als swatch. De foto's heb ik trouwens gemaakt met mijn nieuwe fotostudio'tje. Wat vinden jullie daarvan?











 
De kleur die ik heb gebruikt is 3 Kiss on top of the rock. De rode lak heeft deze naam, maar de oranje lak heet Dancing in the streets. Het leuke is dat je de kleuren appart kunt dragen, de oranje heeft dan wel meer laagjes nodig, of je kunt ze layeren. Layer betekend laag, en je brengt dan eigenlijk een laagje verschillende nagellak over elkaar heen.
Dat heb ik dus gedaan, maar niet op alle nagels op dezelfde manier. Zo vond ik het wel een leuk effect hebben. Mijn ringvinger heb ik helemaal gelakt, en de andere heb ik alleen de vrije nagel rand gelakt, gewoon uit de losse hand. Zo heb ik een soort french manicure gemaakt, maar dan met andere kleuren. Hierdoor werd de french manicure een beetje glitterig.
Wat vinden jullie van deze makkelijke Nail Art?
 
Liefs,
Lisanne

1 opmerking: