vrijdag 5 juli 2013

Nail Challenge #5

Dat schiet op... de vijfde alweer. Goh. En het is ook nog eens 5 juli, wat betekend dat mijn blog alweer een maand bestaat! Wat gaat de tijd toch snel. Ik vind het heerlijk om te schrijven over mijn nagellakken en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om hierover te lezen.
Vandaag staat de challenge in het teken van blauw! Blauw, dit vind ik een mooie kleur. Mijn gips was blauw wat ik vroeger heb gehad (ook rood, roze, groen, legerprint en geel.
Ja, ik heb alles kunnen kiezen.... Ik zal in de week samenvatting zondag wel een foto zetten van al mijn gipsies.)
Oké, om weer even bij de les te blijven, deze bovenste lakken heb ik gebruikt om deze makkelijke nail art te maken. Ze zijn van Fogan, en dit zijn nummer A01 en A11. Volgens mij is de nummering veranderd dus je zou dan even de kleur moeten opzoeken.
A01 is een leuke blauwe lak, maar wel een die moeilijk was om te fotograferen. Soms viel die te donker uit, dan weer te licht. De foto van het flesje is de foto die het meeste overeenkomt met de echt kleur (op mijn beeldscherm dan). Ik heb hiermee mijn nagels, en ook mijn teennagels gelakt. Deze waren ook weer aan een nieuw kleurtje toe.
Zoals je ziet lijkt de lak op de foto heel lelijk. Dit viel in het echt wel mee, maar zoals ik al zei, was die lastig te fotograferen.
En toen ging nummertje A11 erover! Deze leuke blauwe glitters hebben verschillende maten. De basiskleur van deze lak is doorzichtig. Hierdoor veranderd de kleur onder de lak niet, maar blijven de glitters wel fijn zitten. Van deze lak heb ik twee laagjes gebruikt. Een laagje kon ook wel, maar ik wilde net wat meer glitters! Op mijn teennagels heb ik de glitters niet gedaan.
En dit was dan de combinatie van vandaag! Wat vinden jullie hiervan?

Liefs,
Lisanne

1 opmerking: