dinsdag 2 juli 2013

Only You swatch

Vandaag weer een swatch voor jullie! En maar liefst drie nagellakken. Dit keer van Only You. Deze lakjes heb ik gekocht bij de Ici Paris Xl. Deze drie kleuren komen uit een nieuwe collectie. Deze bestaat uit vijf kleuren, ik heb alleen deze drie gekocht.De nagellakken die ik heb zijn: Breaking the waves, Pinky Winky en All eyes on me.
 
Hier zie je ze staan. Een blauwe, roze en rode. Ik vond het een leuke combinatie om zo te zien. Ik heb ze dit keer geswatcht op een nagellakwiel in plaats van op mijn eigen nagels, omdat ik ook nog bezig ben met het nail art artikel van woensdag.

 
En dit zijn ze dan! Ze dekken erg fijn en lakken makkelijk. Ze hebben een brede kwast. Ik vind dat altijd wel makkelijk lakken, maar als je hele smalle of kleine nagels hebt kan dat lastiger zijn.
 
Hoe vinden jullie deze kleuren?
 
Liefs,
Lisanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten